Subject: Kohtla-Järve linn, Ahtme lo, Ida-Viru maakond "Tabori kergliiklustee, lõik PK 48+25 - PK 58+55" ehitamise põhiprojekt" töö nr PP-25-14
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Jul 2025 10:54:51 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Aleksandr Afanasjev <[email-masked]>
Sent: Friday, July 25, 2025 10:48 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: FW: "Kohtla-Järve linn, Ahtme lo, Ida-Viru maakond "Tabori
kergliiklustee, lõik PK 48+25 - PK 58+55" ehitamise põhiprojekt" töö nr
PP-25-14

Tere,

Tänan kiire vastuse ja tähelepanekute eest!

Saadan täiendatud projekti lingiga uuesti (parandatud IKÕ plaanid):

https://www.dropbox.com/scl/fi/hzpz15echm3730j5o7erk/CD_PP-25-14-Tabori-ke
rgliiklustee_V01.zip?rlkey=o2bw2pgmutxeeph3ghxi9h9my
<https://www.dropbox.com/scl/fi/hzpz15echm3730j5o7erk/CD_PP-25-14-Tabori-k
ergliiklustee_V01.zip?rlkey=o2bw2pgmutxeeph3ghxi9h9my&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 24. juuli 2025 16:33
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Andrei Makarov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Aleksandr Afanasjev
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: FW: "Kohtla-Järve linn, Ahtme lo, Ida-Viru maakond "Tabori
kergliiklustee, lõik PK 48+25 - PK 58+55" ehitamise põhiprojekt" töö nr
PP-25-14

Tere.

Tänan kiire tagasiside ja info eest.

Jään ootama täiendatud projekti (vt allpool maade eksperdi tähelepanek IKÕ
plaani täpsustamiseks), et teha kooskõlastuskiri.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Eduard Rae < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, July 24, 2025 4:22 PM
To: Merike Joonsaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Andrei Makarov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Aleksandr Afanasjev <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; OÜ Jõhvi
KEK < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Re: FW: "Kohtla-Järve linn, Ahtme lo, Ida-Viru maakond "Tabori
kergliiklustee, lõik PK 48+25 - PK 58+55" ehitamise põhiprojekt" töö nr
PP-25-14

Tere Merike,

Arutasime hr Andrei Makaroviga telefoni teel ülekäiguraja küsimust Ahtme
maanteel (kinnistu Ahtme maantee L11 32201:001:0570). Arutelu käigus
seletasin Andreile, et Kohtla-Järve linna Ahtme linnaosa halduspiirides
kohalikel teedel kergliiklusteede sõiduteedega ristumised  on lahendatud
ülekäiguradadega ning Linnavalitsus sooviks, et sama lahendus oleks ka
Ahtme maanteel (kinnistu Ahtme maantee L11 32201:001:0570). Arvestades, et
tegemist on kohaliku teega Andrei Makarov nõustus ülekäiguraja
lahendusega.

Lugupidamisega

Eduard Rae

Kohtla-Järve Linnavalitsus

Tellija esindaja

On Thu, 24 Jul 2025 at 15:32, Aleksandr Afanasjev
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere,

Edastan Transpordiameti märkused.

Palun teie tagasisidet/otsust.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 24. juuli 2025 15:29
To: Aleksandr Afanasjev <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: "Kohtla-Järve linn, Ahtme lo, Ida-Viru maakond "Tabori
kergliiklustee, lõik PK 48+25 - PK 58+55" ehitamise põhiprojekt" töö nr
PP-25-14

Tere.

Tänan projekti eest.

1.	Maade eksperdilt tähelepanek:  IKÕ plaanil ja tabelis olevad
katastriüksuse tunnused ja kinnistu nr, millele IKÕ seatakse ei lähe kokku
omavahel.
2.	Liikluskorraldaja seisukoht - ülekäigurada ei ole antud kohas
asjakohane lahendus, sest kergliiklejaid on vähe ja kõrvaltee
liiklussagedus on madal. (Eriarvamuse korral saate suhelda otse
liikluskorraldajaga Andrei Makarov (mind cc-sse).

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Aleksandr Afanasjev <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 18, 2025 10:39 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: "Kohtla-Järve linn, Ahtme lo, Ida-Viru maakond "Tabori
kergliiklustee, lõik PK 48+25 - PK 58+55" ehitamise põhiprojekt" töö nr
PP-25-14

Tere,

Tänan kiire vastuse ja asjalike tähelepanekute eest!

Arutasime ettepanekud koos Tellijaga ning otsustati korrigeerida projekti
järgmiselt:

1.	Kohtla-Järve Linnavalitsuse esindaja palvel on projekteeritud
reguleerimata ülekäigurada, mis on tähistatud vastavate liiklusmärkide
„Ülekäigurada" (lm 543 ja 544) ja teekattemärgistusega „vöötrada" (945a).
2.	Kergliiklustee ja Ahtme maantee ristumise lahendus on muudetud
vastavalt ettepanekule.
3.	Nihutada kergliiklusteed koos truupidega nii, et truupide otsad ei
ulatuks riigitee alusele maale ei ole kahjuks võimalik, sest
kergliiklustee on ära mahutatud RMK varasemalt vormistatud asjaõiguse
alale.
Koostatud IKÕ plaanid isikliku kasutusõiguse seadmiseks KOV kasuks on
lisatud projekti koosseisu.

Saadan täiendatud projekti lingiga uuesti:

https://www.dropbox.com/scl/fi/4ng35w1jyhp8235333rx2/CD_PP-25-14-Tabori-ke
rgliiklustee_V01.zip?rlkey=k46y35i7sqwu8foz705ypq8fh
<https://www.dropbox.com/scl/fi/4ng35w1jyhp8235333rx2/CD_PP-25-14-Tabori-k
ergliiklustee_V01.zip?rlkey=k46y35i7sqwu8foz705ypq8fh&dl=0> &dl=0

Palun teie tagasisidet.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]